Tema: Re: butai brangs!
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 09:57:34

> klysti. jeigu gali leisti - imi linijini. taip ir padarem. 1k+ palukanu
> sumazeja. bet cia strategijos klausimas

neklystu. lygink 2,0% linijinio vs 2,25% linijinio ir 2,0% anuiteto vs 2,25% anuiteto.
kad linijiniu budu sumoki maziau palukanu, tai cia yra faktas. man jis irgi labiau patinka.

100k 25m 2,0% vs 2,25%:
anuitetas - skirtumas 3.682,91 (menesio imokos skirtumas visus 300men po 12,28 Eur)
linijinis - skirtumas 3.135,42 (menesio imokos skirtumas max 20,83 Eur ir min 0,38 Eur)

> 0.1% yra siek tiek virs 1k musu atveju.
> http://ltlkreditounija.eu/paskolu-skaiciuokle/
>
> man atrodo, kad visi default skaiciuoja anuitetini, todel ir gauni tokius skaicius.

tai nereikia pateikti 300men * niolika/trim Eur/men (ok ok, termino neivardinai)..
issiderejai 0,25% tai grubiai virs 2,5k .. tarkim 3k..
tai kaip tie 3k susirenka po 17-30 Eur/men?.. laikotarpis trumpas? apie 10 metu?