Tema: Re: kondicionierius bute
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-12 14:16:33
tai niekas to ir neteigia, mano postu tai ir noreta pasakyti, kad ir
mitsubis gali neveikti, jei subinrankiai sumontavo, taip kaip ir midea
veikia, jei sumontuota normaliai.

"Vytas"  wrote in message news:q3kc30$nm0$1@trimpas.omnitel.net...

Paparastai tai visos bėdos dažniausiai lydi dėl meistrų rankų kreivumo, o ne
įrangos gamintojo pavadinimo. Nes teigti, kad Midea yra belekaip geriau uź
Mitsubishi, tai ką aš žinau... :)

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----