Tema: Re:kondicionierius bute
Autorius: Herkus
Data: 2019-02-04 20:37:42
Naturoje gerai, trejeta metu naudoju, no probs. Pradzioj daikin,
 mitsub uzsideges buvau pirkt del tylumo, bet alpicair pasirode
 labai tykus irgi(vidinis blokas).
Tik kad manualas - kitaisku stiliuku neisbaigtas, iki siol
 kaikuriu rezimu paskirties neissiaiskinau:)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/