Tema: Re: kondicionierius bute
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-08 12:58:18
nepasiseke turbut jums. montavo man kolega, kuris dirba jau gal 15 metu su
vedinimu ir nieko panasaus, kaiptik midea's ivardina kaip darbinius arklius,
kurie tiesiog nepisa proto.
tarpkitko, vienam uab'e po akim sudeti mitsubiai multisplitai ir t.t.. tai
varksta ten chebra jau gal 3 metus, vis vaziuoja ir vaziuoja technikai,
reiks uzklaust, kas ten jiems nelaiko.

"xc"  wrote in message news:q3jlhg$48m$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, Midea. Pas mus ofise shikdablesk remontą padarė ir sustatė midea
lubinius fankoilus. Nu reik suprast visas remonto bapkes sukišo į
exterjerą, o inžinineriniai daliai liko kas liko.

Per pusantro mėn. pusei midėjų jau pakeitė valdymo plokštes. Kas antro
fankoilo pagrindinis ventiliatorius vibruoja ir kažkur daužosi, daliai
neveikia srauto reguliavimo skydeliai ir t.t. Zjbs, žodžiu, firma. Nors
gal jei loterijoje gauni tą kas antrą normaliai veikiantį daiktą, tai gal :)