Tema: Re: kondicionierius bute
Autorius: [mikro]
Data: 2019-02-08 10:08:58
as jau antra midea droziu. vienas buvo on/off, dabartinis inverteris su
visokiais wifi. tai ka zinau, ok viskas. inverterio lb tylus isorinis
blokas, salia pas kaimynus yra mitsubiu, daikinu, belekaip anie garsiau
veikia.

"Rimas"  wrote in message news:q3hgp3$hai$1@trimpas.omnitel.net...

Ne AlpicAir. Tingiu plėstis, bet ne juos. Geriau jau Ballu. Juokingas
pavadinimas, bet iš piguvos - geriausi.