Tema: Re: Reikia komentarų apie namuką
Autorius: ostapas
Data: 2018-12-20 15:18:53
Kaip tai sudėtinga? o kam makrofleksas ir lipni juosta išrasta?

:)

"Teisybes Dele"  wrote in message news:pvg4lg$779$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/20/2018 2:56 PM, Exo wrote:
> Dėkui visiems už mintis. Turiu pripažinti kaikurių nesupratau esmės, pvz
> dėl tamburo. Suprantu jo patogumą, jei tai šildoma normali patalpa, kur
> laikai tuo metu naudojamus lauko rūbus. Bet niekaip nesuprantu to
> lietuviško "tamburo" supratimo kai šaltoj, nevėdinamoj patalpoj laikomi
> šalti rūbai ir batai, o į ją užėjus dvokas ir drėgmė tokia, kad net į vidų
> eiti nebesinori. Šiuo metu bute gyvenam su atviru balkonu ir į jį einame
> po du tris kartus per dieną paimti šuniui maisto... nu nepasigendu aš
> tamburo nors tu ką :) Be to, toj nuorodoj aišku tik pvz, kad turėti
> [...]

dar momentas, svarbus ne tik maziems, bet labiau karkasiniams su ju
pleveliu sistemomis, nes po apdailos jau sudetinga tvarkingai
prasigriaužti ir hermetizuoti - dar statybos metu reikia apgalvoti ir
padaryti kanalus į išorę visuose namo kampuose kabeliams: rozetems,
apsvietimui, kameroms, antenoms ir t.t.