Tema: Re: Reikia komentarų apie namuką
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2018-12-20 15:15:28
On 12/20/2018 2:56 PM, Exo wrote:
> Dėkui visiems už mintis. Turiu pripažinti kaikurių nesupratau esmės, pvz
> dėl tamburo. Suprantu jo patogumą, jei tai šildoma normali patalpa, kur
> laikai tuo metu naudojamus lauko rūbus. Bet niekaip nesuprantu to
> lietuviško "tamburo" supratimo kai šaltoj, nevėdinamoj patalpoj laikomi
> šalti rūbai ir batai, o į ją užėjus dvokas ir drėgmė tokia, kad net į
> vidų eiti nebesinori. Šiuo metu bute gyvenam su atviru balkonu ir į jį
> einame po du tris kartus per dieną paimti šuniui maisto... nu
> nepasigendu aš tamburo nors tu ką :) Be to, toj nuorodoj aišku tik pvz,
> [...]

dar momentas, svarbus ne tik maziems, bet labiau karkasiniams su ju
pleveliu sistemomis, nes po apdailos jau sudetinga tvarkingai
prasigriaužti ir hermetizuoti - dar statybos metu reikia apgalvoti ir
padaryti kanalus į išorę visuose namo kampuose kabeliams: rozetems,
apsvietimui, kameroms, antenoms ir t.t.