Tema: Re: Reikia komentarų apie namuką
Autorius: unlocked
Data: 2018-12-19 14:16:46
iki 50kvadratu gali be problemu statyt. terasa galima ir didesne daryti,
siap viska atrodo tikrai neblogai.
perki bazini, isirengi su saskaita, pasiimi GPM kompensacija uz remonta.
Arba manau perki bazini uz grynus ir pastato be pvm

Del oras oras , jei lauko blokas ne ant sienos ,o ant zemes, nieko ten
nevibruos, jei miegamasis kitoj puses nieko ir negirdesi, del vidinio bloko,
jei nustatai pusti i virsu ir ant kokio tylaus rezimo tikrai nerzina.
Gryndis medines, jos realiai susila nuo aplinkos ir tikrai ner diskomfoto
vaiksciot.
siuo atveju jei cia numatyta plyteles kokios tai bus vesu kojom. Tarkim pas
mane tambure plyteles+ elektrinis grindinis, jis pakelia kelis laipsnius ir
nerisuka ten daug kw.

"Bone Daddy"  wrote in message news:pvd97e$b0$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimai būtų:
1. Kur gautum leidimą jį pastatyt.  (sodo bendrijoj? / miesto ribose? /
šiaip kažkur . . .
2. Kiek kainuotų pastatytas ir minimaliai įrengtas.