Tema: Re: Reikia komentarų apie namuką
Autorius: bzik
Data: 2018-12-19 13:13:16
pasikartosiu:
- nėra tambūro, kas žiemą privaloma, o ir ne vasaros metu neaišku kur
dėt drabužius. Kaip suprantu, tik kabykla kampe.
- šildymas bus tik didžiajam, todėl turėsi laikyt duris atviras ar
papildomai jungti radiatorius. Oras-oras mane erzina oro srovėmis.
Nuolat sunku būtų pakęst. Dar klausimas kur kaip sumontuotas išorinis
blokas, nes teko kelias dienas pajūrį pavasarį nakvot ir nakčiai
išjungdavom dėl vibracijų - starto, išsijungimo  metu visa siena dreba.
- terasa tinkama tik tokiam pasisėdėjimui kaip nupiešta. Jei susėst 4
aplink stalą per mažai pločio
- kaip matau, max 3 žmonėms. Arba su 2 vaikais, jei statoma dviaukštė lova.
Laisvalaikiui savaitgaliais ok. Gyvenimui trūksta ūkinių patalpų.