Tema: Re: Dėl elektros galios bute
Autorius: qwerty
Data: 2018-10-02 07:56:53
Oj ble, apie dujine orkaite isvis jau nekalbu. Paskutinisyk gal pries 20
metu naudojau. Po to tik elektrines, nors ir ant virsaus dujine kaitlente.
Nematau jokiu privalumu. Jei noriu "naturaliai" gaminamo maisto, vaziuoju I
kaima kur dar yra veikiantis pecius malkom kurenamas. Ir tai pyragu ten jau
seniai taip nekepa, tik kugelio kelis britvonus vakare pasauna. O kita diena
pyzdiec kaip skanu :)

"fenix"  wrote in message news:pou2ul$lu5$1@trimpas.omnitel.net...

2018.10.01 10:51, qwerty rašė:
> Keistai skamba kai zmona rupinasi elektros ivado galingumu :)
> As asmeniskai apie dujine net nesvarstyciau vien del patogumo naudojant
> ir priziurint. Aisku isskiriant vienetinius atvejus kai kaitlente su
> spec degikliu spec poreikiams.

dujine orkaite turi 2 neatremiamus privalumus: pyragai naturaliai
drekinami ir nereikia burti su vandens indu ir pan, ir svarbiausias...
kai net vos vos pradeda svilti - is karto uzuodi ir dar yra shansu
isgelbet, tuo tarpu kai jau uzuodi degancio kazka elektrinejm - likai be
zratvos :(