Tema: Re: Dėl elektros galios bute
Autorius: fenix
Data: 2018-10-02 00:14:26

> Fazės tai 3, ir saugiklis platus ir ant skaitiklio parašyta didelėm
> raidėm "trifazis" :D

tai jeigu ten B25 TRIFAZIS automatas, tai tikrai gali viena ar net 2
kambarius skirti kryptominingui. cia daug daugiau nei 8kW elektros. toks
automatas savo f-jos is esmes neatlieka, nes, speju, laidai tai ploni.

p.s. tegul pataiso geriau zinantys

> Pirkom senos statybos butą, reikia įsirengti taip, kad bent minimaliai
> atitiktų XXI a. žmogaus poreikius, T.y. didinsim vonią, kad būtų kur
> apsisukt (dabar patalpa 1,4x1,35m, mane purto nuo tokių) ir skalbianką
> su džiovykle pastatyt, kartu padidės tulikas, na ir virtuvė nuo nulio.
>
> Kaip suprantu reiktų galvot kažką tokio, kaip viena fazė virtuvės
> įrangai (orkaitė ir pan.), kita - voniai (su skalbyklėm, džiovyklėm ir
> nuotėkio relėm), trečia - apšvietimas ir kitos rozetės (su prosais)?

idealiu atveju nuotekio reliu kuo daugiau, praktiskai tai as dariau
viska, kas vonioj ant vienos, viska kas virtuvej - ant kitos. dar kazka
uzkabinau ant reles, bet nepamenu. kazkas cia dave patarima saldytuvo
ant reles nekabint, taip ir padariau.

pas mane taip padaryta 3k bute:
apsvietimui, isskaidziau i 2 zonas, t.y. 2 ziedai.
atskirai 2 ziedai paprastu civiliniu rozeciu. atskirai laidas 4mm
kaitlentei, nes jinai ar tik ne 8kW, orkaitei ir darbastaliui (el
virdulys ir kt kombainai jungiami ten) kartu toks pat 4mm, skalbyklei ir
dziovyklei po atskira 2.5, vonios rozetems irgi atskiras 2.5. kur buvo
galimybe - uzziedinau, jungimai tik skydelyje ir tik
rozetese/jungikliuose, yra keletas bloku po 3-5 rozetes, nepagaileta,
automatai nuo B6 iki C20, ivadinis C25, visa kita - lyg nieko neiprasto.
pas mane buvo limituotas skydelio dydlis, iskapota nesanti siena,
negalejau jo padidint, o ir laidu po pirmu 500m pradejau siek tiek
paprastint, nes laido kilometrais butu. tai idealiu atveju skydelio bent
2 aukstu 26 dydzio buciau norejes. ir dar buvo galima labiau pagal
fengshui daryt, vest nuo kiekvieno rozeciu bloko iki skydelio, bet ir
taip rezervo dxja.