Tema: Re: Dėl elektros galios bute
Autorius: Tomas
Data: 2018-10-01 08:37:52
On 2018-09-30 22:36, fenix wrote:
> 2018.09.30 17:32, Tomas rašė:

> o tai automatas platus ar siauras? siauras - 1 faze, platus - 3 fazes.
> kalbam apie ivadini.
>
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/naujas-trifazis-automatas-c16-3-32891667.html
> - 3 fazis cia.

Fazės tai 3, ir saugiklis platus ir ant skaitiklio parašyta didelėm
raidėm "trifazis" :D

> turi zinot, ka jis turi padaryt. tai jeigu 3 fazes - jis turi skydelyje
> padalinti galia. jeigu tik tiek darbo - tai speciau per 2-3 val susisuks
> su nuvaziavimu trukstamos jungties ir kt smulkmenu nupirkimui. nors
> neisivaizduoju tavo projekto. isirengineji? kap remontas?

Pirkom senos statybos butą, reikia įsirengti taip, kad bent minimaliai
atitiktų XXI a. žmogaus poreikius, T.y. didinsim vonią, kad būtų kur
apsisukt (dabar patalpa 1,4x1,35m, mane purto nuo tokių) ir skalbianką
su džiovykle pastatyt, kartu padidės tulikas, na ir virtuvė nuo nulio.

Kaip suprantu reiktų galvot kažką tokio, kaip viena fazė virtuvės
įrangai (orkaitė ir pan.), kita - voniai (su skalbyklėm, džiovyklėm ir
nuotėkio relėm), trečia - apšvietimas ir kitos rozetės (su prosais)?