Tema: Re: Dėl elektros galios bute
Autorius: fenix
Data: 2018-09-30 22:36:56
2018.09.30 17:32, Tomas rašė:

> Dabar įdėtas B25. Ką tai reiškia?

o tai automatas platus ar siauras? siauras - 1 faze, platus - 3 fazes.
kalbam apie ivadini.

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/naujas-trifazis-automatas-c16-3-32891667.html
- 3 fazis cia.

> P.S. pats aš niekur nagų nekišiu, samdysim elektriką, bet norisi bent
> žinot kas ten prie ko :D

turi zinot, ka jis turi padaryt. tai jeigu 3 fazes - jis turi skydelyje
padalinti galia. jeigu tik tiek darbo - tai speciau per 2-3 val susisuks
su nuvaziavimu trukstamos jungties ir kt smulkmenu nupirkimui. nors
neisivaizduoju tavo projekto. isirengineji? kap remontas?