Tema: Re: Geoterminio sildymo bedos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-29 13:29:24
O kaip imanoma grindini sildyma reguliuoti su galvomis ant kolektoriaus,
jeigu sildymas suveikia tik po paros? Pas mane pakaikoma 19,6-19,8
temperatura. Po to kai saule prikaitino nama iki 23 laipsniu ir sildymas
neveike 5 dienas, nukritus temperaturai iki 20 laipsniu man silumos
siurblys be perstojo vare visa diena kol atsilde grindis iki 22 laipsniu.
Isalde grezinis... Cia nei komfortas, nei taupymas.
Tuo to laiko visos automatikos isjungtos jau keli metai ir jokiu bedu
neliko kaip su automatiniu reguliavimu