Tema: Re: Geoterminio sildymo bedos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-28 16:40:23
> Jei cirkuliacinis per daug apkraunamas - reikia statyt galingesni, o ne
> radiatorius atsukinet :)

Cia apie radiatorius niekas nekalba... Kad cirkuliacinis butu maziau
apkrautas yra dedami didesnio diametro vamzdziai. O tu siulai jau paklotu
vamzdziu diametra sumazinti ir statyti galingesni cirkuliacini siurbli.
Teisingai suprojektuotas grindinis sildymas is viso neturi priezasties
buti reguliuojamas