Tema: Re: Geoterminio sildymo bedos
Autorius: Andrius
Data: 2018-09-27 13:25:36
Laikau 22-23, bet kolektoriaus galvos prisuktos iki minimumo, miegamieji
isvis uzsukti. Pas kaimyna viskas atsukta pilnai, max 22. Siemet
susidejo automatika, matysim, ar gelbes. Maitinames nuo tos pacios
katilines (kotedzias). Sildyma vedziojo skirtingos imones, matyt vieni
valdiskai, kiti kaip sau :)