Tema: Re: Geoterminio sildymo bedos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-25 18:36:48
> 1. Kiekvienoj patalpoj yra termostatai, bet toks ispudis, kad jie
> butaforiniai. Vienoj patalpoj galiu uzsukti, kitoj patalpoj atsukti ant
> max - temperatura abiejose patalpose bus ta pati.

Grindinio sildymo pokycius pajusi tik po keliu dienu

> 3. Kai labai atsala, norint, kad namuose butu silta, reikia eit prie
> siurblio ir pakeist (padidint) vadinamaji "curve coefficient". As
> kazkaip galvojau, kad viena karta nustatai, ir turetu automatiskai
> didint/mazint sildyma taip, kad patalpose butu ta pati temperatura,
> nepriklausomai ar lauke silta ar labai salta?
> P.S. Skambinau i EkoKlima (kurie save vadina oficialiais Nibe
> atstovais), tai sake, kad jie tik pati siurbli gali remontuot jei
> neveikia, o visa kita jiems neidomu, tai belieka newsai :) Arba
> rekomenduokit kas tuo galetu uzsiimt Kaune.

Siuo atveju "curve coefficient" turi pareguoliuoti Ekoklima
vienareiksmiskai ir tik jie. Sitas koeficientas reiskia, kiek SS kelia
temperatura kai lauke pakinta vienu laipsniu.
Mano SS atstovauja Sanistalis. Tai jie irgi nesugebejo sureguliuoti
kreivwea, nes neturi kvalifikuotu darbuotoju. Todel dabar pas mane pacio
parinktas 0,2 koeficientas, o sildymo temperatura 25 laipsniai. Tuomet iki
10 laipsniu salcio automatika palaiko temperatura 19,5-19,8 temperatura.

Sanistalis tiesiog nesupranta kaip sildymo pradzios taska pakelti 5
laipsniais, nes koeficientas man tinkamas