Tema: Re: Skalbyklei kaput
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-09-25 11:02:14
Įdomu, kuris gamintojas neturi vienokių ar kitokių "įdomių" sprendimų?

pvz.
Turėjau Zanusi - sandarinimo guma tarp bugno ir dangčio  buvo tiesiog
sutverta kaupti nešvarumus, be galimybės išvalyti. Ji su smulkiais
koriukais, visokiais grioveliais ir išlinkimais, ir smulkiomis
skylutėmis, kuriuose susikaupdavo ir pūti pradėdavo drabužių pūkai.
Norint išvalyti - reikėdavo porą valandų su ausų krapštukais prasikrušti.

Candy skalbyklė-džiovyklė viename. Taip, jau vien pavadinimas ką
reiškia. Bet save apgaudinėjau, kad Hoover' koncerno gaminys, made in
Italy. Elektronikos blokas įmontuotas apatiniame skalbyklės kampe, po
visomis vandens padavimo/išmetimo žarnomis! Neapsaugotas nuo drėgmės.
Tai sužinojau, kai plaunant sintetinę lietaus striukę kažkaip
prisigeneravo kiek per daug putų. Dalis putų skalbyklės viduje
prasiveržė per vandens išmetimo žarnos sujungimą ir, automatiškai
nukrito ant skalbyklės kompo. Pirmą kartą buvo garantinis keitimas,
antrą kartą jau buvo po garantijos.

Dabar trečius metus turiu Electrolux'ą, kol kas tpfu tpfu tpfu, nieko
nenutiko.