Tema: Re: Skalbyklei kaput
Autorius: xc
Data: 2018-09-25 08:07:24
Daikto istorija nežinoma - nuomojamame bute viskas, kelis mėnesius
tenaudoju, o po kelių mėn. jau nebenaudosiu :) Žodžiu, reiktų kažkaip
dabar užtaisyti, kad laikytų o paskui jau bet kuriuo atveju į svalkę jai
metas - sprendžiant pagal garsus, kuriuos leidžia vandenį išpompuojant,
jai bet kuriuo atveju jau galas ateina.

Jo, filtrą apačioje buvau atidaręs, išvalęs, švaru, nieko nesimato.