Tema: Re: Skalbyklei kaput
Autorius: xc
Data: 2018-09-24 21:19:59
Publikos paskatintas atsidariau dangtį pažiūrėt 'ką yr'. Akurat,
spyruoklė gyva, bet viena būgno ausis nuo laiko/vibracijų patrūkusi.
Kitoje bugno pusėje dar laiko, bet 'mėsos' gal irgi pusė telikę.

Nu, aišku, aš ne inžinierius, sopromato ar pan. dalykų univere
nesimokiau, bet, bniat, toks konstruktyvinis sprendimas, neįlydant į
plastmasę jokios metalinės detalės pakabinimui jau akivaizdžiai
suponuoja užprogramuotą daikto senėjimą ir subyrėjimą :( O daiktas, kaip
suprantu (nuomojamame bute skalbyklė, istorija man nežinoma), prieš
10-12 metų buvo iš prabangiųjų serijos, spėju, kokias 1,5-2 štukes litų
kainuot turėjo.

Dabar klausimas - ar remontuojama? Ausis virinama/mechaniškai taisoma? O
gal galima apskritai perkabinti agregatą ant antros būgno dalies
esančios sveikos ausies ir viskas (vaizdas kitoje nuotraukoe)? O gal
tokiu atveju balansavimas būtų pažeistas ir normaliai neveiks?