Tema: Re: Skalbyklei kaput
Autorius: Nioka
Data: 2018-09-24 22:41:14
Ten spyruokle tikriausiai ir prapjove ta ausi. Teisingai pats sumastei
konstruktyvini sprendima. Istatyk metaline ivore (vamzdelio gabala) pagal
kiaurymes diametra ausyje ir kabink atgal i vieta spyruokle. Geriausia jei
ivore bus tiksliai pagal diametra, ir istatant dar uztept Superglue, kad
neklibetu.