Tema: Re: Kaip ten su "pigiom" vamzdziu sujungimu presavimo replem?
Autorius: ejs
Data: 2018-08-08 13:22:58
2018-08-08 12:22, xc rašė:
> Aš pats geros patirties turėjau su Loctite 55 siūlu. Su nuline
> patirtimi, youtubės pažiūrėjes, gal 10 jungčių susukau, nei viena
> neleido. Irgi galima, jei gerai pamenu instrukciją, 1/4 apskritimo
> atsukti atgal. Žodžiu švariai dirbasi lyg su teflono juosta, bet su
> pakulų privalumu.

teflono juostą reikia įtempti -vyniojant ir sukti ne daugiau 7-10
sluoksnių (0.1 mm juostai). Tuomet sukant apatiniai sluoksniai
supjaustomi ir sandarina vijų tarpus, o viršutiniai - išlaiko juostą ir
ją bus lengviau pakeisti.

Jei neįtempi, ji susiglamžo sukant. Jei juostos per daug - skaldo
fitingus, jei per mažai - kliba jungtis.
Easy as Lotus 1-2-3.