Tema: Re: Kaip ten su "pigiom" vamzdziu sujungimu presavimo replem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-04 16:58:01
On 8/4/18 13:12, ejs wrote:

> Kartais vis dar deda lituojamus.

Nu tai tada teks tampyt varinius vamzdzius. Klausimas ar tai apskritai
prasminga.

> Labai praverčia sistemos gamintojo pateikiama montavimo instrukcija,
> kuri sustato kelis "common sense" į vietą (pvz kiek įkišti vamzdį į
> fitingą).

Tas taip, "is akies" daryt nesiruosiu.

> Po pajungimo sistemos hidraulinis bandymas privalomas, jei nori ramiau
> miegot. Ten yra šiek tiek mokslo.

Tipo kad issiaiskint ar nepasigamino brokas?

> Tik kiekvienai sistemai bus skirtinga užspaudimo forma, jėga ir dar
> krūva dalykų. Tikrai ten taip blogai su santechnikais?

Tikrai. Ir ne tik su santechnikais, su visais kitais statybininkais tas pat.
Ieskojau cia sia savaite elektriko kad pakeistu 1957 metu skaitliuku ir
saugikliu dezhe bo is 1F reikia padaryt 3F. I nama 3F jau ateina. Pac
daryt neturiu teises bo plombos ir pan. Tai kam neskambini, visi siuncia
nx, "skambink po menesio, tada gal ateisim apziuresim, o darbu pradzia
dar gal po 3 menesiu". Arba isvis "sorry, nauju klientu siuo metu
nepriimam bo neapsidirbam ir su esamais". Ir dar ateje nores keist ir
viso namo instalicija "nes mes turim suteikt viskam garantija". Jie ten
mat pasiraso ant paraiskos elektros tinklams.
Zodziu be to nieko net negaliu pradet daryt, nes instaliacijos keitimas
reiskia tinko frezavima visam name.

Viena cia radau, tai viso 2200eur uz dezhe, jos prisukima prie sienos, 3
automatu sukomutavima joje bei 4 metrus laido. Deze su 3 automatais ir
dar pora butinu dalyu - 1200eur, darbas 650eur + uz PVM. Ir
nepasideresi, nenori - eik nx.

Su santechnikais - panasiai. Visi elgiasi kaip princeses su savo
zajobais, terminai skaiciuojami menesiais jei isvis teiksis bendraut.

> Nematau priežasčių kad neužspaustum. Tik primenu, kad pirkti reikia
> sistemą, o ne vamzdį ir fitingus.

Na, jei reples levos tai gali kaip nors deformuotis spaudziant ir
neisvystyt jegos ten kur reikia. Tai vat ir klausimas kaip ten su jom
yr, gal kas yra nusipirkes ir vartojo.