Tema: Re: Kaip ten su "pigiom" vamzdziu sujungimu presavimo replem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-05 09:57:59
On 8/5/18 08:03, ravikas wrote:

> nu ir logika tada pas juos, manau sau darant turėtų užtekti ir tokių:

Logika tai labai paprasta, bo santechniko valanda (jei ne juodai)
kainuos kokie 70eur, plius jis montuos tik savo medziagas kurios tau
kainuos toli grazu ne online kainas. Ir dar laukti kol teiksis ateit.
Tai tokios reples uz 83eur dienai visai i tema.

> https://www.mastercity.lt/rankinis-vamzdziu-presas
> ar
>
> http://gambitas.lt/shop/presuojamos-jungtys/antgaliu-presavimo-reples-th-162026/
>
> ar

Tai vat ir klausimas kaip su ju tinkamumu darbui, ar svariai supresuos
tas <100 jungciu.