Tema: Re: Kaip ten su "pigiom" vamzdziu sujungimu presavimo replem?
Autorius: ejs
Data: 2018-08-04 14:12:03
2018-08-04 13:36, Invertuota panda rašė:
> Reiks name pasikeist radiatorius ir ju vamdzius. Siais laikais kiek
> suprantu visi deda tuos plastikinius daugiasluoksnius 16mm diametro
> vamzdzius su presuojamais sujungimais.

Kartais vis dar deda lituojamus.

> Tam yra spec reples ir sujungimai ("fittings").
>
> Kadangi as labai nenoriu uzsiimt santechniko paieskom (dabartinem
> salygom tai reto ziaurumo hemarojus) tai tuos keliolika vambzduku
> galeciau prakist bei pajungt ir pats, esant atitinkamiem instrumentam gi
> ne rocket science.

Labai praverčia sistemos gamintojo pateikiama montavimo instrukcija,
kuri sustato kelis "common sense" į vietą (pvz kiek įkišti vamzdį į
fitingą).
Po pajungimo sistemos hidraulinis bandymas privalomas, jei nori ramiau
miegot. Ten yra šiek tiek mokslo.

> Profesionalus toolzai kaip visada kainuoja kosTmosa, bet jebajus pilnas
> visokiu https://www.ebay.de/itm/253052802980 po taip mazdaug 60-70eur.

Tik kiekvienai sistemai bus skirtinga užspaudimo forma, jėga ir dar
krūva dalykų. Tikrai ten taip blogai su santechnikais?

> Kaip su ju ar panasiu tinkamumu vartojimui? Man ilgaamziskumas px,
> tereikia kad normaliai uzspaustu <100 kartu, veliau gali suluzt. Ar su
> jom isvis nei vieno sujungimo kokybiskai neuzspausi kad laikytu?

Nematau priežasčių kad neužspaustum. Tik primenu, kad pirkti reikia
sistemą, o ne vamzdį ir fitingus.
Šioje vietoje milimetrai gamina šaltį ir balas ant grindų.