Tema: Re: Siurblys prie statybu
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-07-05 01:21:30
On 7/4/18 22:58, tranzoo wrote:

> mas va tokius statom
> https://www.nilfisk.com/en/products/Pages/product.aspx?pid=107405166

Ai, nu jo, beveik 500eur. Man biski overkillas.

> o apie sali klausiu, nes paziuresiu, gal as galesiu parduot tau musu
> kainom nilfiska, ar delfina.

Nu ten pas jumi bus rimti reikalai, net ir su jusu kainom kokios ten
bebutu kelis kartus virsys "deshofkes" atveji.

As kadangi esama tipo garaza griausiu, o naujo statyt kol kas neleidzia
durna boba planavimo skyriuje, tai rimtiems sprendimams kol kas vistiek
neturiu laisvos vietos. Devaisas reikalingas grynai remonto procesui,
veliau teks leist i marcias.