Tema: Re: Siurblys prie statybu
Autorius: Sigun
Data: 2018-07-02 09:15:58
2018-07-01 22:19, Invertuota panda rašė:
> Na is serijos kazka tokio:
> https://www.amazon.de/dp/B00IAQ26EO
> Arba pvz https://www.amazon.de/dp/B07B68DXQ2
>
> Ar abu levatura ir numirs po savaites tinko dulkiu uostymo?

Su Karcher susiurbta 5 maišeliai po ~18 l. Dulkės, šlapios dulkės,
suodžiai, pjuvenos. Tik pas mane modelis su skardiniu korpusu už
keliolika EUR brangiau pirktas Lietuvoje. Filtro dar nereikėjo valyti ar
tuo labiau keisti. Kol kas manau, kad ir po statybų tarnaus garaže.

Antro siurblio maišo dydis 56 litrai. Tai realių kokie 40 l.
Jei viskas viename aukšte vyksta, tai turbūt labai gerai, bet kai man iš
vieno į kitą aukštą reikia pasitampyt, tai turbūt tos didelės maišų
talpos vis tiek neišnaudočiau.

Sig.