Tema: Re: Siurblys prie statybu
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-07-04 15:08:20
Aš remontui pirkausi Titan TTB430VAC
https://www.screwfix.com/p/titan-ttb430vac-1400w-30ltr-wet-dry-vacuum-cleaner-240v/70472

Atlaikė mano 94 kvadratų buto sienų griovimo, glaistymo, šlifavimo su
žirafa dulkes ir visą kitą.

Tik papildomai pirkau kartridžinį filtrą
https://www.screwfix.com/p/titan-standard-cartridge-filter/47715

o šlifavimo metu naudojau vienkartinius popierinius dulkių maišelius,
nes glaisto dulkės labai greitai užkemša kartridžą.