Tema: Re: Siurblys prie statybu
Autorius: sharkius
Data: 2018-07-03 12:51:08
Na kadangi buvau priprates ant smugio atsidaryt filtra ir ji
 papurtyt, tai manau knopke spustelt, kad filtra nupustu buvu
 virsune, ir uz shita featura kokius 50 lishnu euru manau butu
 verta sumoket. Tiesa pries pirkdamas betkokiu atveju paziureciau
 ruskiu ar ukrainieciu youtubinius rewievsus, kad isitikint ar tie
 featurai realiai veikia, ar tai tik papildoma knopke uz
 brangiai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/