Tema: Re: Katilo kaminas
Autorius: Sail
Data: 2018-06-26 14:54:09
Viskas daug paprasciau.

Kanalizaciniam vamzdziui nusipjauna ta platesne movos dalis, kurioje yra
guminis ziedas. Likusi platesne movos dalis puikiai kisasi i katilo isejima,
nereikia jokiu papildomu veiksmu. Dariau jau senai, bet kiek pamenu, tai
susirenka kaip paprastas konstruktorius.

Tarp kitko, taip padaryta katilo pardavejo patarimu, kuris kaip ir mano
pazistamas.