Tema: Re: Katilo kaminas
Autorius: Velnias
Data: 2018-06-26 13:29:15
Nu gali gal per kokius adapterius konstruoti, nes išėjimas iš to dvigubo
vamzdžio yra 60 arba 80, tai kanalizaciniai 50 ir 75 defaultiškai netinka...
Aš nusispjoviau ant tų kelių šimtų litų, ir dėjau tuos, kurie priklauso.

"Sail"  wrote in message news:pgt0gd$78u$1@trimpas.omnitel.net...

tinka tinka tas kanalizacinis ;-)

Laiko kaip bite.

Cia kaip su batais - jei pirkt zveju parduotuvej, tai kaina 300, o jei
darbiniu rubu paruoduotuvej, tada kaina 100.