Tema: Re: Katilo kaminas
Autorius: Velnias
Data: 2018-06-26 11:31:45
Mano atvejis toks pats - kondensacinis katilas, išvestas per 6 metrų kaminą.
Tai oras degimui neimamas iš katilinės.

Nuo katilo iki kamino (mano atveju ventiliacijos šachtos)eina dvigubas
vamzdis, tipo toks:
https://www.celsis.lt/Namo-inzinerines-sistemos/Dumtraukiu-sistemos/Dumtraukiu-sistemos-dujoms-skystam-kurui-esant-priverstiniam-slegiui-ir-kondensatui/Cinkuoto-plieno-ir-polipropileno-dumtraukis-JEREMIAS-TWIN-PL14-Dn60-100x0-5m.html
https://www.celsis.lt/Namo-inzinerines-sistemos/Dumtraukiu-sistemos/Dumtraukiu-sistemos-dujoms-skystam-kurui-esant-priverstiniam-slegiui-ir-kondensatui/Cinkuoto-plieno-ir-polipropileno-90-alkune-su-pravala-JEREMIAS-TWIN-PL19-Dn60-100.html

Pačiame kamine viengubas plastikinis (60 arba 80 mm, nuo kanalizacijos
netinka, nors techniškai toks pats):
https://www.celsis.lt/Namo-inzinerines-sistemos/Dumtraukiu-sistemos/Dumtraukiu-sistemos-dujoms-skystam-kurui-esant-priverstiniam-slegiui-ir-kondensatui/Dumtakis-JEREMIAS-1000-mm.html

Ir speciali kepurė ant kamino:
https://www.celsis.lt/Namo-inzinerines-sistemos/Dumtraukiu-sistemos/Dumtraukiu-sistemos-dujoms-skystam-kurui-esant-priverstiniam-slegiui-ir-kondensatui/Kamino-sachtos-uzdanga-JEREMIAS-NP.html

Tai dūmus išmeta pro tą plastikinį vamzdį, o orą traukia pro kamino ertmę
aplink vamzdį, su katilinės patalpa jokio ryšio nėra.

Kondensato nuvedimas iš katilo turi būti bet kokiu atveju, nepriklausomai
nuo dūmų išmetimo varianto.

"E.D"  wrote in message news:pgsl36$tm0$1@trimpas.omnitel.net...

Tradiciskai (dazniausiai tenka matyti) dujiniu katilu dvisluoksniai
ismetimo vamzdziai isvedami tiesiog pro siena horizontaliai.
O kaip yra su kondensaciniu dujiniu katilu ismetimo vamzdziais, kurie
isvedami i kamina?
Kiek zinau, pro kamina jau ne dvisluoksnis dedamas, o oras degimui
isiurbiamas tiesiog is katilines patalpos. Ismetamu duju temperatura
neisnaudojama?
Ar tai geras sprendimas? (jei kaminas ~6,5m).
Kokie eksploatacijos niuansai?