Tema: Re: vel siuksles Vilniuje
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-06-22 11:40:18
Bijau, kad su dabartine reforma vel pamiskes prades pilnet. Kasdien
pravaziuoju pro sodu bendrija - stovedavo prie gatves dx konteineriu,
gal po 5-6 ties kiekvienu ivaziavimu i sodus. Isvezdavo 2 kartus per
savaite ir tai sugebedavo uzkraut su kaupu. Su reformom pradejo
konteineriu mazet, sia savaite prie gatves ju neliko is viso - stovi po
1 jau ivaziavus i sodus. Teoriskai gal ten ir ok viskas, bet man idomu
kur desis visos tos siuksles, kuriomis budavo uzpildomi tie 4-5 anksciau
stoveje konteineriai? Arba prie to likusio prades formuotis savartynas,
arba nuguls kokioj nors pamiskej :/