Tema: Re: vel siuksles Vilniuje
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-21 12:18:50
Vilniuj dabar lyg pagal kvadratūrą skaičiuoja. Tai nėra statinių - nėra
kvadratų?

"android"  wrote in message news:pgfq1q$8u7$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane dar klausimelis apie nenaudojamus sklypus.
Jei nera statiniu, elektros, nuoteku, vandens - nei miesto, nei vasarinio -
juk tai yra irodymas,
kad veikla nevykdoma, siuksliu nera.

Tuomet gaunasi, kad savivalda prievartauja moketi mokesti uz nepateikta
paslauga, kas yra neteiseta.
Ar siuo klausimu kazkur buvo diskutuota?