Tema: Re: vel siuksles Vilniuje
Autorius: android
Data: 2018-06-21 12:10:18
pas mane dar klausimelis apie nenaudojamus sklypus.
Jei nera statiniu, elektros, nuoteku, vandens - nei miesto, nei vasarinio - juk tai yra irodymas,
kad veikla nevykdoma, siuksliu nera.

Tuomet gaunasi, kad savivalda prievartauja moketi mokesti uz nepateikta paslauga, kas yra neteiseta.
Ar siuo klausimu kazkur buvo diskutuota?