Tema: Re: indaplove
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-21 18:35:08
Esu emaliuotas (atrodo?) plovęs kelis kartus, visai pusė velnio gavosi. Iki
naujų neatplovė, bet virinimo vietose ir rankom sudėtinga atšveist būna.
Šiaip aš mėgstu jas nuimt nuo ugnies baigęs kept, tai ne taip smarkiai
pridega viskas.
Cobb'o kepimo lėkštės nėra dishwasher safe, tai ir nekišu jų. Apskritai jis
čia tik dėl dydžio paminėtas buvo.

"eSSas"  wrote in message news:pggfqg$ppr$1@trimpas.omnitel.net...

On 21/06/2018 18:08, ostapas wrote:
> Labai mielas sutvėrimas, dažnai mėgsta leisti laiką rūbų džiovyklėje.

"Komu i kobyla nevesta" :-) Nepyk, iš kalbos išėjo.

> O kas negerai su grilium? Jo korpusas ir dangtis nerūdijančio plieno,
> dishwasher safe.

Jei sugebėsi įrodyt, kad indaplovėje galima sėkmingai išplauti groteles
po kepsnių, pasižadu paveldėtai indaplovei duot darbo. Nes kažkaip vis
neprisiruošiu.

Ar savo griliuj apsiriboji šparagų "kepimu"?

S.