Tema: Re: req: indaplove
Autorius: Dovydas
Data: 2018-06-20 09:56:06
as fiziskai 60cm nesukisciau.. dar reiks gerai pasimatuot ar 45cm
sutalpinsiu. suplanaves esu tarp kriaukles ir orkaites isardyt spintele.

o siaip pas viena draugu pora yra normalaus dydzio, tai marinuoja indus
kelias dienas kol prikaupia arba rankom plauna, nes nu ka cia kelias
lekstes desi :) pas kita, jau 4 asm seima, yra siaura, tai pasakoja, kad
jiems pats tas - pavalgius viskas telpa ir gali iskart jungt nieko
nekaupe. taip kad viskas individualu sakyciau. :)