Tema: Re: indaplove
Autorius: qwerty
Data: 2018-06-20 14:29:14
Smarves beda budavo kai kaupdavom iki pilno indaplove. O finale viskas ir
netipldavo. Dar beda kai kokiu irankiu pritruksta ir reikia issitraukt is
indaploves. Su laiku ismokom pakurt ir pilnai nekrautos. Dar vistiek imeti
kokia stikline ar puodeli ar koki inda profilaktiskai perplauti ir ziurek
beveik pilna gaunasi. Realiai gaunasi ne reciau kaip kas antra diena
kurimas.
Ir, tiesa, niekad nededu keptuviu ir peiliu. Juos tik rankutem, o keptuves
tik vandeniu plaunu. Skardos be problemu.

"Bomanz"  wrote in message news:pgd8j9$fe4$1@trimpas.omnitel.net...

Tam kad įdėti naudotas lėkštes reikia atidaryti. Ir tada trenkia smarvė į
nosį.
Galima kaupti kriauklėje, sudėti į indaplovę tik prieš skalbimą, bet tada
darbo
prisideda - visus indus sudėti, po to išimti. Kartais paprasčiau rankomis iš
karto panaudojus išplauti.

Nervina, kad nevisada švariai plauna. Arbatos nuosėdų neplauna, prikibusių
grikių nenuplauna, šaukštai ir šakutės kartais lieka su kažkokiom riebiom
apnašom. Nors lėkštės šalia idealiai švarios.

Didžiausiais indaplovės privalumas plaunant labai riebaluotus indus ir
prikepusias keptuves, skardas.