Tema: Re: vartojimo paskola
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-05 21:35:27
Pavasaris ne taip seniai buvo - galima ir vieną kitą pavadinimą prisimint
būtų.

"Kenis"  wrote in message news:pf6k3b$5iu$1@trimpas.omnitel.net...

iki pavasario pakankamai dažnai lankydavausi Vilniuje, pietaudavau įvairiose
miesto dalyse (net ir centre) ir tikrai niekur nemokėjau tokio kosmoso ką tu
čia rašai (abejoju kad per 3 mėnesius kažkas kardinaliai pasikeitė), o jei
papietavus už pigiau nei 6 EUR jau reikia WC darbe okupuot, tai gal skrandį
gydyti reikia? Bet kokiu atveju ir "pas mus Kaune" yra vienas kitas toks,
kur važiuoja "tik ten" ir moka brangiai, nes visur kitur lievai, bet
kažkodėl visokios pigios kavinukės klientais nesiskundžia ir nelabai matau
iš kolegų, kad kas WC apsikabinęs pusę dienos tupėtų. Musėt TAU nėra, bet
nereiškia, kad kitiems nėra.

"ostapas"  parašė naujienų news:pf3t2d$4iq$1@trimpas.omnitel.net...

Vilniuj. Asmeniui. Centre, pėstute pasiekiamu atstumu. Teoriškai yra pigiau,
praktiškai - tūlikai ofise tik du :(

"Kenis"  wrote in message news:pf3ndo$hm$1@trimpas.omnitel.net...

čia Vilniuj? visai šeimai? ar vienam asmeniui? nes nu net aš į Vilnių
atvažiavęs randu dienos pietus už ~3,5 EUR.

"ostapas"  parašė naujienų news:pf3ehb$pf9$1@trimpas.omnitel.net...

O tu žinai, kad dienos pietūs dabar taip apie 6EUR kainuoja?

"Audrius"  wrote in message news:pf3e8k$p8g$1@trimpas.omnitel.net...

Tuomet uzjauciu. NUOSIRDZIAI.