Tema: Re: vartojimo paskola
Autorius: Audrius
Data: 2018-06-04 22:34:28
DU (kuris toli grazu ne 1,3 minimumo, kaip absoliuciai daugumai. Ai, tu gi
tipinis remens grauziamas lietuvis?
Tai skaiciuok - 4 menesius (2017-12-04 - 2018/04/04) voliojausi namie
turedamas SoDra'-os nedarbingumo ismoka 40%  nuo OFICIALAUS DU, kuri sudare
583EUR/men.), dienpinigiai ir t.t.
Aukoju bendruomenes projektams, draudziuosi ivairiais savanoriskais
draudimais.
Liguistas smalsumas patenkintas?
Dabar atsakyk - kaip tavo klausimai man koreliuoja su pagrindine fleimo
tema - infantilisku / silpnaprotisku negebejimu susitaupyt keleta centu?!