Tema: Re: vartojimo paskola
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-05 11:35:14
Čia vis dar 800EUR mėnesiui visai šeimai kontekste?

"Audrius"  wrote in message news:pf450g$a76$1@trimpas.omnitel.net...

Juokdary, tai, ka tu jautiesi zinas - as jau senokai pamirses. Mano
praejusios savaites kasdieniniu pietu skausmingose kulinarine prasme
Vokietijos autobanu knaipese vidutine suma buvo 20,60EUR.
Lietuvoje?
Siandien pietavau.
Visuomeninio maitinimo taske.
Level'-is - "kavine". Dienos pietus (raugintu agurku sriuba, "kaimiskas"
kiaulienos karbonadas su orkaiteje keptu bulviu, troskintu kopustu ir
svieziu darzoviu garnyru, taure namines giros). 3, 29EUR. Daviau 4 ir grazos
neemiau, susinepatogino, megino vietoj grazos visokiu savo keptu sausainiu
ikist...

Kartais (taip 3-4 kartus per menesi, pagal sena, daugiameti pripratima) visa
seima vaziuojam vakarieniaut i musu pamegtus Vilniaus kavines-restoranelius.
15-50EUR zmogui. Sios sumos ieina i musu "butinuju menesio islaidu" krepseli
nesmarkaus taupymo menesiais.