Tema: Re: vartojimo paskola
Autorius: tOMZY
Data: 2018-06-04 16:54:37
Turėjau aš čia ką tik irgi epizodą, kai pasiėmiau neapmokamas atostogas
savo nuolatiniam darbe (IT sritis, deja, Klaipėdoje) ir išvažiavau
mėnesiui "paatostogaut" ant krizinio laivo. Kadangi nekainavo nei
bilietai, nei maistas, nei nuoma, o uždirbau taip ~4 kartus daugiau
kabindamas telikų laikiklius, nei darydamas SEO optimizacijas, tai tada
taip - aš irgi sutaupiau deugiau nei 50% (grubiai kokius 90%
atlyginimo), nes išleidau tik šiek tiek alui, komunalinius užpraėjusį
mėnesį internetu apmokėjau ir dar būsto paskolos pinigus bankas nusirašė.

Deja, Lietuvoj toks scenarijus eiliniam piliečiui sunkiai pasiekiamas,
net dirbančiam kvalifikuotą darbą (išimtis nebent Vilnius).