Tema: Re: Akumuliatoriniai suktukas ir gręžtuvas
Autorius: Sigun
Data: 2018-05-25 15:12:57
Pernai labai trumpai seniuose buvo komplektas 14,4V už 200eur.
DDF343SHE + BTP131Z
Man prie renovacijos darbų 14,4 pilnai pakanka.
Daugiausia naudoju BTP131Z, kuriuo labai patenkintas. 16 cm medvaržčius
susuka, o ilgesnių dar nereikėjo. Tačiau tai ko gero buvo vienkartinis
pasiūlymas, kokio nors sandėlio valymas, nes vėliau nebemačiau už
panašią kainą.

Sig.