Tema: Re: Akumuliatoriniai suktukas ir gręžtuvas
Autorius: marukas
Data: 2018-04-25 10:34:42
Tai va ir klausimas dėl tų akumuliatorių. Žiūrau į 18V su mintim, kad vėliau
gal kokį kitą akumuliatorinį Makita įrankį nusipirksiu ir akumus panaudosiu.
Gal net pasiryžčiau investuoti į tokį:
https://www.senukai.lt/p/akumuliatoriniu-suktuvu-komplektas-makita-dlx2220aj-18v-2x2-0ah/5icy
jei žinočiau, kad jis man 10 metų tarnaus ir ateityje akumuliatorius kitiems
Makita įrankiams galėsiu pritaikyti. Iš kitos pusės, pats paprasčiausias
Skill'o suktukas atitarnavo arti 10 metų. Tai bet kuris iki 100e suktukas
bus kelis kart geresnis ir taip pat gerai tikriausiai tarnaus...

"Tomas"  wrote in message news:pbpapr$tpk$1@trimpas.omnitel.net...

P.s. Nepulk tik 10V pirkt, jimk 18V.