Tema: Re: Akumuliatoriniai suktukas ir gręžtuvas
Autorius: Salas
Data: 2018-04-25 11:46:05
As pries pora metu pasiemiau AEG, 14V 2*2AH akumai, pakrovejas, 50 NM.
NUsiskundimu neturiu jokiu. Sukau ir storus medvarscius i perdziuvusius
rastus, ir grezdavau su 40 cm ilgio graztu i medi, ir tvorai skyles i
4mm storio plieninius stulpus.
Akumai pasikrauna per 15-20 min. Lagaminas patogus, dar papildomai telpa
ir galvuciu komplektas.
Tai is savo praktikos galeciau parekomenduot ad perkant demesi
atkreiptum i sukimo momenta, akumus,  dar labai patogus dalykas led
pasvietimas. Makitu pliusas, kad tuos pacius akumus gali daznai
panaudoti kitiems ju elektriniams irenginiams.