Tema: Re: Akumuliatoriniai suktukas ir gręžtuvas
Autorius: bzik
Data: 2018-04-25 12:07:57
Po keliolikos metų pameistravimų name ir sodyboj į akumuliatorinius
nebežiūriu. Reikia įrankio konkrečiu momentu, reikia užtikrinto
galingumo. Akumuliatorinis patogu, bet pasiteisna tik tada, kai su juo
nuolat dirbama. Jei pusmetį kažkur voliojasi pusiau pakrautas, pradedi
dirbt ir žiūrėk nusėda. Krūva daiktų namie su akumais ir nuolat galvos
skausmas, kad paėmus turi galvot kiek su juo dirbsi.