Tema: Re: kuris variantas?
Autorius: bzik
Data: 2018-01-11 11:17:40
kokį?
Man precizinių pjovimų nereikia. Tiesiog periodiškai susiduriu su išilginio
pjovimo poreikiu, kur rankiniu nepatogu ar detalė per smulki (pvz. iš 5cm
brūso padaryt 3,5), kad ją supjaut, pavargsta ranka, jei daugiau supjaut.
Prisukama rankinio pjūklo kreipiančioji neišlaiko vienodo storumo per ilgį.

Pjovimo gylio reguliavimas pasidaro nuleidžiant pjūklą. Kampas taip pat
išsistato.
Skirtingo sudėtingumo kreipiančiųjų variantų pilnas internetas.

Skersavimui turiu metabo pjūklą, porą diskinių (mažą skil, hitachi c7),
bosch siaurapjūklį.

"fenix@h"  wrote in message news:p378iu$op8$4@trimpas.omnitel.net...

> stalui rėmas yra. Fanera viršui €6-10. Visokioms smulkmenoms,
> kreipiančiosioms susilipdyt max iki €20.
> Pjūklas €110. Rezultate kokius 3x didesnis stalviršis ir galingesnis
> pjūklas už €150 vs. 300-400 už naują. Plius konstravimo malonumas :)
> Dėvėtų fronte arba tik malkų pjovimui tinkami griozdai, arba staklytės
> su visokiais obliavimais frezavimais, ko man nereikia.

as taip nesakyciau, nes tos staklytes turi toki funkcionaluma, kurio
pats nepasidarysi