Tema: Re: kuris variantas?
Autorius: bzik
Data: 2018-01-11 08:48:20
Boshas užima vietą, kurios vis mažiau :)
Sunkiau transportuot (dabar kaskart pusė bagažinės įrankių), nes
nepalikinėju.

stalui rėmas yra. Fanera viršui €6-10. Visokioms smulkmenoms,
kreipiančiosioms susilipdyt max iki €20.
Pjūklas €110. Rezultate kokius 3x didesnis stalviršis ir galingesnis pjūklas
už €150 vs. 300-400 už naują. Plius konstravimo malonumas :)
Dėvėtų fronte arba tik malkų pjovimui tinkami griozdai, arba staklytės su
visokiais obliavimais frezavimais, ko man nereikia.

"fenix@h"  wrote in message news:p35gi6$go1$1@trimpas.omnitel.net...

2018.01.10 12:21, bzik rašė:
> ergonomikos parametrai neįdomūs, nes darysiu sodybai mažą
> kreiziuką/zeimerį (diy table saw). Visi internetiniai pvz. su eiliniu

o gatavas neisiena uz pansiai tiek, kiek tau atsieis visas tas
kontravimas? zalias boschas tavo konstruktoriaus kontekste nebus daug
geriau?

https://www.senukai.lt/c/irankiai/elektriniai-irankiai-ir-priedai/elektriniai-pjovimo-irankiai-ir-priedai/elektrines-pjovimo-stakles/medienos-pjovimo-stakles-ir-priedai/84m