Tema: Re: Kokios pasiteisinusios LED lemputes E27 cokoliu?
Autorius: svogunelis
Data: 2018-01-10 11:13:56
Sienos yra šone, bet tas Osram ne iš gražiųjų, dizaino prasme, kad
iškabinėti sienom tokiais..
Su LED juostom tai ir norėtusi, bet kaip taip suburti, jei nėra rozetės ar
laidų šalia laiptų, gi reikia priėjimo prie elektros laidų.

On 2018-01-09 09:27, svogunelis wrote:
> va, radau internete labai panašius laiptus į mano.
>
> su rodyklytėm pridėjau, kaip maždaug įsivaizduoju pridėti.

Jei tu juos klijuosi prie laipto apačios, jo daviklis bus nukreiptas
žemyn ir pats supranti koks lytinis organas gausis :) Netinka tau tada
šitas variantas.

Pas tave tikrai laiptai, kaip šioje foto, ore kabo? Nėra sienų greta?
Bent bandytum tarp laiptų montuoti į vertikalią plokštumą. Aišku,
judesio davikliams geriau, kai judesys vyksta skersai jų "matymo" lauko,
bet suveiktų ir statmenai. Tik prireiktų ženkliai daugiau šviestuvų.

Jei laiptai atrodo būtent taip, kaip foto, aš kažką burčiau su RGB LED
juostomis. IMHO.