Tema: Re: Kokios pasiteisinusios LED lemputes E27 cokoliu?
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-09 17:45:29
On 2018-01-09 09:27, svogunelis wrote:
> va, radau internete labai panašius laiptus į mano.
>
> su rodyklytėm pridėjau, kaip maždaug įsivaizduoju pridėti.

Jei tu juos klijuosi prie laipto apačios, jo daviklis bus nukreiptas
žemyn ir pats supranti koks lytinis organas gausis :) Netinka tau tada
šitas variantas.

Pas tave tikrai laiptai, kaip šioje foto, ore kabo? Nėra sienų greta?
Bent bandytum tarp laiptų montuoti į vertikalią plokštumą. Aišku,
judesio davikliams geriau, kai judesys vyksta skersai jų "matymo" lauko,
bet suveiktų ir statmenai. Tik prireiktų ženkliai daugiau šviestuvų.

Jei laiptai atrodo būtent taip, kaip foto, aš kažką burčiau su RGB LED
juostomis. IMHO.